Službeni glasnik broj 6 - 22. veljače 2017.Objavljeno: 23.02.17.
19. Program obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značaja za Grad Dubrovnik za razdoblje od 1. siječnja do 31. ožujka 2017. godine
Na temelju članka 3. stavak 13. Zakona o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine”, broj 36/95, 79/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11,144/12, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15), članka 88. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13. i 137/15.) i Rješenja o imenovanju Povjerenice Vlade RH za obavljanje poslova iz nadležnosti Gradskog vijeća i gradonačelnika Grada Dubrovnika (“Narodne novine” broj 8/17), Povjerenica Vlade RH donijela je
P R O G R A M
obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik
za razdoblje od 1. 1. – 31. 3. 2017. godine
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Programom obavljanja komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik određuje se način, opseg i kakvoća obavljanja pojedinih komunalnih djelatnosti od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik, sukladno Odluci o drugim komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Grad Dubrovnik (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika”, broj 9/10, 2/12.).
Programom su obuhvaćene sljedeće djelatnosti:
― održavanje javnih fontana,
― deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija,
― održavanje javnih zahoda,
― održavanje javnih satova,
― održavanje javnih kupališta,
― hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja,
― blagdansko uređenje Grada i naselja,
― organizacija i regulacija prometa u mirovanju,
― opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima,
― održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat,
― uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika,
― javno oglašavanje,
― održavanje javne hidrantske mreže,
― označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada,
― održavanje dječjih igrališta,
― skrb o gradskim golubovima i labudovima,
― nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO,
― neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina,
― rezidba grana visokih stabala,
Financiranje komunalnih djelatnosti iz ovog Programa vršit će se iz Odluke o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. i drugih izvora utvrđenih posebnim propisima
II. OPIS I OPSEG POSLOVA ODRŽAVANJA
1. Održavanje javnih fontana
Članak 2.
Javne fontane se održavaju počevši od vodomjera do vodotoka, i trebaju biti oprane i očišćene. U troškove održavanja uključen je i trošak za potrošenu vodu.
Održavanje fontana odnosi se na one koje nisu u zonama javnog zelenila, a to su:
− fontana na Poljani Paska Miličevića (velika Onofrijeva),
− fontana na Luži (mala Onofrijeva),
− fontana Rendićeva na Brsaljama (Pile),
− fontana židovska (Pile),
− fontana na Gundulićevoj poljani (Amerlingova),
− fontana na Ribarnici,
− fontana na Buži,
− fontana Međed na Pločama,
− fontana Mihanovićeva.
− fontane na Lapadskoj obali (dvije)
− fontana u ulici Š. K. Zvonimira i
− fontana Gradac
− fontana P.Bakića
Javne fontane na Šetalištu kralja Zvonimira i P. Bakića su cirkulacijske te zahtijevaju održavanje za to postojećeg postrojenja koje se održava po pravilima struke.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017 u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi : aktivnost – Fontane, bunari i cisterne
Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine, Čistoća d.o.o. Dubrovnik i odabrani ponuditelji ---------------------------------------------------prema ugovoru
Procjena troškova:----------------------- 95.000,00 kuna.
2. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija
2.1. Deratizacija javnih površina
Članak 3.
Deratizacija je metoda uništavanja i suzbijanja opasnih glodavaca. Provodi se dva puta u godini uporabom bioloških, mehaničkih ili kemijskih metoda i sredstava (meka) koje nisu škodljive za ljude i domaće životinje. Deratizacija se provodi u razdoblju ožujak - travanj i rujan - listopad.
Deratizacijom se obuhvaćaju:
― sve prometnice u naselju Dubrovnik,
― zone ostalih javnih površina i parkirališta,
― sve javno prometne površine (osim javnih parkirališta) na području Grada Dubrovnika,
― povijesna gradska jezgra Dubrovnika uključujući zidine s vanjske strane,
― Elafiti (Koločep, Lopud, Šipan)
― Veliki i Mali Zaton
Deratizacija se obavlja i na ostalim javnim površinama Grada Dubrovnika po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017 u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija - aktivnost: Deratizacija i to kako slijedi:
Obavljanje: ----------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:------------------------- 100.000,00 kuna
2.2. Dezinsekcija javnih površina
Dezinsekcija javnih površina se ne obavlja u razdoblju od 01.01.-31.03.2017.godine.
2.3. Dezinfekcija javnih površina
Članak 4.
Dezinfekcija javnih površina obavlja se odmah prema potrebi.
Obavljanje: ----------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:---------------------------------- iz cijene usluge.
2.4. Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija objekata, instalacija i površina koje
su u vlasništvu komunalnih trgovačkih društava
Članak 5.
Komunalna trgovačka društva u vlasništvu Grada Dubrovnika snose troškove za provedbu mjera obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kako slijedi:
― Vodovod Dubrovnik d.o.o. u objektima i instalacijama vodovoda i kanalizacije,
― Čistoća Dubrovnik d.o.o. na odlagalištima otpada,
― Boninovo Dubrovnik d.o.o. na grobljima Grada Dubrovnika,
― Libertas Dubrovnik d.o.o. u objektima i sredstvima javnog prometa,
― Sanitat Dubrovnik d.o.o. na tržnicama na malo i parkiralištima i
― Vrtlar d.o.o. Dubrovnik na svojem području ( rasadnici i sl. ).
3. Održavanje javnih zahoda
Članak 6.
Održavanje javnih zahoda obuhvaća održavanje u funkcionalnom i ispravnom stanju vodovodne, kanalizacijske, električne i ventilacijske instalacije, te održavanje čistoće koja mora udovoljavati propisanim sanitarnim i higijenskim normama.
Članak 7.
Javni zahodi na Pilama i Ribarnici održavaju se tokom cijele godine, a u sezoni i javni zahodi na Kolorini, Štikovici i u Trstenom.
Članak 8.
U razdoblju od 01.01.-31.03.2017 zahodi Pile i Ribarnica otvoreni su od 08:00 do
22:00 sata, a zahodi u Trstenom, Štikovici i na Kolorini nisu otvoreni.
Nisu planirana sredstva za održavanje javnih zahoda na Pilama i Ribarnici jer iste održava i naplaćuje Čistoća d.o.o. Dubrovnik. Javni zahodi u Kolorini, Štikovici i Trstenom su sezonskog karatketa pa za razdoblje 01.01.-31.03.2017. godine nisu planirana sredstva za održavanje.
Obavljanje: ---------------------------------------Čistoća d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 0,00 kuna.
4.Održavanje javnih satova
Članak 9.
Održavanje javnih satova odnosi se na:
― javni sat na Zvoniku u povijesnoj gradskoj jezgri,
― javni sat kod okretišta autobusa u Novoj Mokošici,
― javni sat kod pošte u Lapadu
― javni sat na Pilama.
― Javni sat na zelenoj površini kod stanice Lapad
Održavanje javnih satova obavlja se tako da:
― satni mehanizam bude ispravan,
― ostale pripadajuće instalacije budu uredne i ispravne,
― sat bude uredno osvijetljen,
― sat bude točno ugođen, uključujući sezonske promjene.
Obavljanje: Društvo prijatelja dubrovačke starine i odabrani ponuditelji ----- prema ugovoru
Procjena troškova:----------------------------10.000,00 kuna.
5. Održavanje javnih kupališta i plaža
Članak 10.
Održavanje javnih kupališta i plaža provodi se u razdoblju od 01.01.-31.03.2017. i to na plažama i kupalištima koje se nalaze na području Grada Dubrovnika. Održavanjem su obuhvaćene slijedeće plaže i kupališta:
― plaža i kupalište kod hotela Libertas
― plaže i kupališta na Elafitima (Koločep, Lopud, Šipan)
― plaža i kupalište u Lozici
― plaža i kupalište u Trstenom
― plaža i kupalište u Zatonu
― plaža i kupalište u Brsečinama
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017 u okviru programa: u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:
Obavljanje: ----------------------- Vrtlar d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:------------------------- 20.000,00 kuna
6. Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja - kafilerija
Članak 11.
Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja obuhvaća:
― hvatanje pasa, mačaka i ostalih lutalica,
― cijepljenje, čuvanje i hranidbu uhvaćenih lutalica,
― udomljavanje uhvaćenih pasa i mačaka lutalica.
Ova se djelatnost provodi neprekidno tijekom cijele godine.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija, - aktivnost: Kafilerija
Obavljanje: --------------------------------------- Sanitat d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------100.000,00 kuna.
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja
Članak 12.
Blagdansko urešavanje Grada Dubrovnika provodi se prema naputku o prigodnom blagdanskom urešavanju Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 1/95.) i sukladno aktualnim odlukama Grada Dubrovnika.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Javna rasvjeta i Javne zelene površine-aktivnost i to za dan Grada Dubrovnika-Festu sv.Vlaha.
Obavljanje: ---------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 60.000,00 kuna.
8. Organizacija prometa u mirovanju
Članak 13.
Organizacija prometa u mirovanju obuhvaća poslove na naplati parkiranja vozila na javnim parkiralištima, te uklanjanje i blokiranje nepropisno parkiranih vozila i mopeda.
Obavljanje: ----------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:---------------------------------- iz cijene usluge.
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Članak 14.
Opskrba trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada Dubrovnika obavlja se elektrovučnim prijevoznim sredstvima.
Obavljanje: ----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Financiranje:---------------------------------- iz cijene usluge.
10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim naglaskom na
Domovinski rat
Članak 15.
Ova djelatnost obavlja se tijekom godine s posebnim naglaskom na dane uoči blagdana i obljetnica iz Domovinskog rata.
Za radove iz ovog članka nisu planirana sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama-aktivnost Uređenje spomenika i spomen obilježja Domovinskog rata to kako slijedi:
Obavljanje: ---------------------------------------- Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:---------------------------- 0,00 kuna.
11. Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, osiguranje radova održavanja i sprječavanja nezakonitog djelovanja na javnim površinama Grada Dubrovnika
Članak 16.
Ova se djelatnost obavlja temeljem Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika, a izvršava se rješenjem komunalnog redarstva.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. u okviru programa: Komunalni poslovi po posebnim odlukama - aktivnost: Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta i vozila i to kako slijed
Obavljanje: ------------ odabrani ponuditelj prema ugovoru.
Procjena troškova:---------------------------- 20.000,00kuna.
12. Javno oglašavanje
Članak 17.
Javno plakatiranje i oglašavanje te postavljanje reklamnih panoa obavlja se na posebnim, za to određenim mjestima tzv. publicitetima.
Obavljanje: ----------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Financiranje:---------------------------------- iz cijene usluge.
13. Održavanje javne hidrantske mreže
Članak 18.
Hidrantsku mrežu potrebno je držati uvijek u potpuno ispravnom stanju.
Obavljanje:------------------------ Vodovod Dubrovnik
Financiranje:------------------------ iz cijene usluge
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada
Članak 19.
Ova djelatnost obuhvaća:
− postavljanje i održavanje oznaka (ploča) naselja,
− dizajniranje, postavljanje i održavanje oznaka trgova, obala, zgrada i ulica.
Ova se djelatnost obavlja tako da sve oznake budu uvijek u urednom stanju i lako uočljive. Sredstva potrebna za izvršenje radova iz ovog članka nisu osigurana su u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. unutar programa: Javne površine - aktivnost: Označavanje ulica i trgova
Obavljanje: ----------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.
Procjena troškova:-------------------------- 0,00 kuna.
15. Održavanje dječjih igrališta
Članak 20.
Održavanje obuhvaća:
― održavanje čistoće,
― održavanje zelenila,
― održavanje staza,
― nadzor nad stanjem dječjih igrališta
― održavanje opreme.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:
Obavljanje: ---------------------------------------- Vrtlar d.o.o. Dubrovnik
Procjena troškova:------------------------------- 37.500,00 kuna.
16. Skrb o gradskim golubovima i labudovima
Članak 21.
Skrb o gradskim golubovima i labudovima obuhvaća:
− liječenje bolesnih golubova i labudova,
− hranidbu golubova i labudova.
Golubovi se hrane svaki dan s 10 kg posebne hrane za tu svrhu, a labudovi s 5 kg.
Ostala skrb o golubovima i labudovima obavlja se po potrebi, u nastojanju da oni budu zdravi, a uginuli se odmah uklanjaju.
Za radove iz ovog članka planirana su sredstva u Odluci o privremenom financiranju poslova, funkcija i programa gradskih tijela i drugih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika od 01.01.-31.03.2017. u okviru programa: Deratizacija, dezinsekcija, kafilerija, - aktivnost: Hranjenje golubova i to kako slijedi:
Obavljanje: ----------------------- Sanitat d.o.o. - Dubrovnik.
Procjena troškova:-------------------------- 9.000,00 kuna.
17. Nabava materijala za male komunalne poslove po GK i MO
Članak 22.
Obavljanje: ------------------odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:-------------------------- 0,00 kuna.
18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina
Članak 23.
Obavljanje: ------------------odabrani izvoditelj-po ugovoru
Procjena troškova:----------------------------25.000,00kuna
19. Rezidba grana visokih stabala
Članak 24.
Obavljanje: ---------------------------------------- Vrtlar d.o.o.
Procjena troškova:-------------------------- 0,00 kuna.
Članak 25.
REKAPITULACIJA RASHODA
OPIS RADOVA 01.01.-31.03.2017
1. |
Održavanje javnih fontana |
95.000,00 kuna |
|
2. |
Deratizacija, dezinsekcija i dezinfekcija |
100.000,00 kuna
|
|
3. |
Održavanje javnih zahoda (sredstva su osigurana kroz Program: Čistoća javnih površina ) |
0,00 kuna |
|
4. |
Održavanje javnih satova |
10.000,00 kuna |
|
5. |
Održavanje javnih kupališta i plaža (sredstva su osigurana kroz Program: Javne zelene površine) |
(20.000,00 kuna)
|
|
6.
|
Hvatanje odbjeglih i napuštenih životinja- kafilerija |
100.000,00 kuna |
|
7. Blagdansko uređenje Grada i naselja
(sredstva su osigurana kroz Program: 60.000,00 kuna
Javne zelene površine i javna rasvjeta
8. Organizacija prometa u mirovanju (iz cijene usluge)
9. Opskrba trgovina i građana unutar povijesne
jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima (iz cijene usluge)
10. Održavanje spomenika i spomen obilježja s posebnim
naglaskom na Domovinski rat 0,00 kuna
11. Uklanjanje vozila i protupravno postavljenih predmeta
osiguranje radova održavanja i sprječavanja
nezakonitog djelovanja na javnim površina
Grada Dubrovnika 20.000,00 kuna
12. Javno oglašavanje (iz cijene usluge)
13. Održavanje javne hidrantske mreže (iz cijene usluge)
14. Označavanje naselja, ulica, obala, trgova i zgrada 0,00 kuna
15. Održavanje dječjih igrališta
sredstva su osigurana kroz program
Javne zelene površine (37.500,00 kuna)
16. Skrb o gradskim golubovima i labudovima 9.000,00 kuna
17. Nabava materijala za male komunalne
poslove po GK i MO 0,00 kuna
18. Neškodljivo zbrinjavanje životinjskih lešina 25.000,00 kuna
19.Rezidba grana visokih stabala 0,00 kuna
SVEUKUPNO: 359.000,00 kuna
III. IZVORI FINANCIRANJA
Članak 26.
Financiranje radova iz članaka 2. do 26., u razdoblju od 01.01.-31.03.2017.godine vršit će se iz slijedećih izvora:
1. Proračunskih sredstava 359.000,00 kuna
2. Iz cijene usluge
UKUPNO 359.000,00 kuna
IV. PROVEDBA PROGRAMA
Članak 27.
Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju nužnih i redovnih potreba i prosječnih cijena takvih radova za razdoblje 01.01.-31.03. iz prethodne godine.
Članak 28.
Naredbodavac za realizaciju Programa je Povjerenica Vlade RH za Grad Dubrovnik.
Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će Povjerenica Vlade RH za Grad Dubrovnik, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja
V. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 29.
Ovaj program stupa na snagu danom objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i provodit će se za razdoblje od d 01.01.-31.03.2017.godine.
KLASA: 363-01/17-09/06
URBROJ: 2117/01-13-17-4
Dubrovnik, 21. veljače 2017.
Povjerenica Vlade Republike Hrvatske
za Grad Dubrovnik
Nada Medović, dipl. iur., v. r.
------------------------------------------------