Službeni glasnik broj 20 - 27. prosinca 2022.Objavljeno: 27.12.22.
204. Plan prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu
Na temelju članka 10. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.), a sukladno Proračunu Grada Dubrovnika za 2023. godinu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika, broj 23/21.) gradonačelnik Grada Dubrovnika utvrđuje sljedeći
PLAN PRIJMA U SLUŽBU U UPRAVNA TIJELA
GRADA DUBROVNIKA ZA 2023. GODINU
(kratkoročni plan)
Članak 1.
Planom prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu (kratkoročni plan) - u daljnjem tekstu Plan, utvrđuje se plan prijma službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu.
Članak 2.
Plan prijma u službu službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika sadrži:
― stvarno stanje popunjenosti;
― potreban broj službenika i namještenika na neodređeno vrijeme;
― potreban broj vježbenika.
Članak 3.
U Gradu Dubrovniku na neodređeno vrijeme zaposleno je 254 službenika i 15 namještenika, a koji su raspoređeni na radna mjesta sukladno važećem Pravilniku o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika i sistematizaciji radnih mjesta upravnih tijela.
Struktura službenika i namještenika u službi na neodređeno vrijeme po upravnim odjelima i službama je sljedeća:
1. u Upravnom odjelu za poslove gradonačelnika - 25 službenika
2. u Upravnom odjelu za kulturu i baštinu – 10 službenika
3. u Upravnom odjelu za proračun, financije i naplatu – 22 službenika
4. u Upravnom odjelu za turizam, gospodarstvo i more - 10 službenika
5. u Upravnom odjelu za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo - 12 službenika
6. u Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje projektima – 9 službenika
7. u Upravnom odjelu za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove – 45 službenika i 15 namještenika
8. u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata prostornoga uređenja i gradnje - 20 službenika
9. u Upravnom odjelu za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - 13 službenika
10. u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu - 83 službenika
11. u Upravnom odjelu za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju – 8 službenika
12. u Službi gradskog vijeća - 2 službenika
13. u Službi za unutarnju reviziju - 2 službenika.
Članak 4.
Utvrđuje se potreban broj službenika za prijam u službu na neodređeno vrijeme za 2023. godinu:
― 3 službenik/ca srednja stručna sprema ekonomske, matematičke, pravne ili turističke struke ili gimnazija na radno mjesto referent – računovodstveni referent u Odsjek za računovodstvo i proračun u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu,
― 2 službenik/ca srednja stručna ekonomske, pravne, matematičke, turističke struke, ili gimnazija na radno mjesto referent – računovodstveni referent u Odsjek za gradske poreze i naplatu u Upravni odjel proračun, financije i naplatu
― 1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne struke na radno mjesto savjetnik I za pravne poslove u Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo
― 1 službenik/ca sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik pravne ili ekonomske struke na radno mjesto stručni suradnik I – poslovni tajnik u Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima
― 1 službenika/ce magistar struke ili stručni specijalist geodetske struke ili magistar pravne struke na radno mjesto viši savjetnik I u Odsjek za evidentiranje i uknjižbu gradske imovine i vrednovanje nekretnina u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove
― 1 službenik/ce magistar struke ili stručni specijalist pravne struke na radno mjesto savjetnik I u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za evidentiranje i uknjižbu gradske imovine i vrednovanje nekretnina
― 2 službenika/ca srednja stručna sprema pravne, ekonomske struke ili tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto referent u pisarnici u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu.
― 1 službenik/ca srednja stručna sprema prvostupnik struke ili stručni prvostupnik upravno pravne, ekonomske, turističko-ugostiteljske struke na radno mjesto viši referent I u pisarnici u Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,
― 1 službenika/ca srednja stručna sprema – IV stupanj stručne spreme pravne, ekonomske, poljoprivredne, turističke, ugostiteljske i tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto referent arhivar u Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu, u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,
― 2 namještenik/ca sa nižom stručnom spremom ili osnovna škola na radno mjesto čistačica u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove
― 1 namještenik/ca sa srednjom stručnom spremom ekonomske, ugostiteljske ili tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto portir-telefonist u Odsjek za opće poslove u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,
― 1 službenik/ca srednja stručna sprema pravne, ekonomske, trgovačke ili tehničke spreme, ili gimnazija na radno mjesto referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu u Odsjek za razrez i naplatu komunalnih pristojbi u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu,
― 2 službenika/ce srednja stručna sprema, IV stupanj stručne spreme, trgovinske, pravne, ekonomske, turističke ili ugostiteljske ili tehničke struke, ili gimnazija na radno mjesto referent- komunalni redar u Odsjek za komunalno redarstvo u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu;
― 1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši savjetnik I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
― 2 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne, ekonomske, građevinska ili arhitektonske struke na radno mjesto savjetnik I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
― 1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
― 1 službenik/ca sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne, građevinske, društvene, humanističke, umjetničke ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
Članak 5.
Utvrđuje se potreban broj vježbenika za 2023. godinu:
― 1 vježbenik/ca magistar pravne struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Upravni odjel za poslove gradonačelnika
― 1 vježbenik/ca sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik međunarodnih odnosa i diplomacije ili pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravni odjel za poslove gradonačelnika
― 1 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Odsjek za računovodstvo i proračun u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu
― 1 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more
― 2 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje
― 1 vježbenik/ca Sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne, građevinske, društvene, humanističke, umjetničke ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje
― 1 vježbenik/ca magistar međunarodnih odnosa i diplomacije, novinarstva ili odnosa s javnostima ili magistar ili stručni specijalist pravne, politološke ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III za europske fondove u Upravnom odjelu za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju
Članak 6.
Na temelju ovog Plana, slobodna radna mjesta popunjavaju se putem javnog natječaja ili na drugi način sukladno Zakonu o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravu („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.).
Članak 7.
Ovaj Plan stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika te na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.
KLASA: 112-01/22-01/07
URBROJ: 2117-1-01-22-14
Dubrovnik, 23. prosinca 2022.
Gradonačelnik:
Mato Franković, v. r.
-----------------------------