Službeni glasnik broj 21 - 26. rujna 2018.Objavljeno: 28.09.18.
155. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.), na prijedlog pročelnica Upravnog odjela za poslove gradonačelnika i Upravnog odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, pročelnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i pročelnice Upravnog odjela za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14 i 127/17.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU
GRADSKE UPRAVE
Članak 1.
Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika („Službeni glasnik“ Grada Dubrovnika broj 21/17., 1/18., 4/18., 8/18., 12/18., 13/18. i 14/18.) mijenja se na način:
U članku 23. u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 1.2.1. zamjenik pročelnika, ukida se radno mjesto pod rednim broje 1.7. Viši savjetnik – specijalist za informatiku, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 1.9. Viši savjetnik II za planiranje i izvršenje proračuna, otvara se novo radno mjesto pod istim rednim brojem 1.9. viši savjetnik I, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 1.15. Stručni suradnik I, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 1.16. Referent – administrativni tajnik, otvara se novo radno mjesto pod istim rednim brojem 1.15. viši referent I, mijenja se opis poslova i zadataka kod radnih mjesta pod rednim brojem, 1.18. viši savjetnik I- glasnogovornik, 1.19. viši savjetnik I, 1.19.1. savjetnik I, kod radnog mjesta 1.20. viši stručni suradnik III mijenja se opis poslova i zadataka te se mijenja broj izvršitelja na način da se briše 3, a upisuje se 2 te se otvara novo radno mjesto 1.20.1. viši stručni suradnik III, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 1.27. Viši stručni suradnik I za nabavu, kod radnog mjesta 1.28. Stručni suradnik I mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 2, a upisuje se 1 i ukida se radno mjesto pod rednim brojem 1.39. pomoćni radnik.
U čl. 23. u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša ukida se radno mjesto pod rednim brojem 10.6. Viši savjetnik I, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 10.7. Viši savjetnik III, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 10.8. Viši savjetnik III za promet, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 10.11. Viši stručni suradnik III za zaštitu okoliša, otvara se novo radno mjesto pod istim rednim brojem 10.11. viši stručni suradnik I za pravna pitanja.
U čl. 23. u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 11.2.1. viši savjetnik- specijalist za javnu rasvjetu, kod radnog mjesta pod rednim brojem 11.3.1. pomoćnik pročelnika za komunalnu infrastrukturu mijenja se opis poslova i zadataka, te se kod potrebno stručno znanje briše elektrotehničke, a nadodaje se ekonomske, pravne, građevinske ili druge tehničke struke, kod radnog mjesta pod rednim brojem 11.12. Savjetnik III za razrez i naplatu komunalnih pristojbi mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 3, a dodaje se 4, kod radnog mjesta 11.14. Viši stručni suradnik III za komunalni doprinos mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 2, a upisuje se 1, kod radnog mjesta 11.15. Viši stručni suradnik III za komunalnu naknadu i komunalni doprinos mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 3, a upisuje se 2, kod radnog mjesta 11.17. Viši stručni suradnik III za komunalnu naknadu za stambeni i garažni prostor mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 4, a upisuje se 2, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 18. Viši stručni suradnik I za spomeničku rentu, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 19. Viši stručni suradnik III za spomeničku rentu, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 24. Viši referent I za komunalnu naknadu i spomeničku rentu, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 25. Viši referent II, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 31. Viši savjetnik III za javnu rasvjetu i energetiku, kod radnog mjesta pod rednim brojem 11.32. Savjetnik III mijenja se opis poslova i zadataka, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 11.32.1. savjetnik II, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 35. Viši stručni suradnik III za javnu rasvjetu i energetiku, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 11. 36. Stručni suradnik I, otvara se novo radno mjesto pod istim rednim brojem 11.36. viši referent I, kod radnog mjesta pod rednim brojem 11.40. voditelj odsjeka kod potrebno stručno znanje iza riječi ekonomske nadodaje se humanističke, društvene, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 11.40.1. viši stručni suradnik III.
U čl. 23 u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju, mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta pod rednim brojem 12.2. pomoćnik pročelnika, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 12.3. viši savjetnik III za međunarodnu suradnju te se pod istim rednim brojem 12.3. otvara novo radno mjesto savjetnik III za međunarodnu suradnju, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 12.5. Savjetnik I za planiranje i izvršenje proračuna, kod radnog mjesta 12.6. savjetnik I mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 1 a dodaje se 2, ukida se radno mjesto pod rednim brojem 12.7. Viši stručni suradnik III za međunarodnu suradnju, kod radnog mjesta 12.9. viši stručni suradnik II za europske fondove mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 2, a dodaje se 3. i otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 12.11. viši referent I.
Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju.
Čl. 28. mijenja se i glasi:
Osim lakih povreda službene dužnosti propisanih zakonom, lake povrede službene dužnosti su: davanje beskontaktne kartice drugom službeniku/namješteniku ili trećoj osobi radi evidentiranja u Sustavu evidencije radnog vremena, korištenje tuđe beskontaktne kartice i neprijavljivanje u Sustav kao i drugi slučajevi zlouporabe beskontaktne kartice propisanim Pravilnikom o radnom vremenu, načinu evidentiranja dolaska na posao i odlaska s posla i izlazaka u tijeku radnog vremena službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada Dubrovnika, nepostupanje službenika i namještenike sukladno odredbama Pravilnika o službenoj i radnoj odjeći službenika i namještenika, službenoj iskaznici komunalnog redara i službenika za komunalne pristojbe Grada Dubrovnika i Pravilnika o vremenu nošenja i vođenju evidencije službene odore i opreme te službene iskaznice prometnog redara, utvrđena prisutnost alkohola, droga i drugih sredstava ovisnosti u organizmu za vrijeme trajanja radnog vremena i kršenje Etičkog kodeksa gradske uprave Grada Dubrovnika, kršenje osim kada su time ispunjena obilježja neke od drugih povreda službene dužnosti propisanih zakonom.
Dodaje se nova odredba VIII A. RAD NA IZDVOJENOM MJESTU RADA i članak 28 A koji glasi:
Službenik može raditi na izdvojenom mjestu rada na način i pod uvjetima propisanim ovim Pravilnikom.
Rad službenika na izdvojenom mjestu je rad kod kuće.
Poslovi koji se mogu obavljati na izdvojenom mjestu mogu se utvrditi samo za poslove koji službenik obavlja samostalno.
Na izdvojenom mjestu ne mogu se obavljati poslovi koji obuhvaćaju rad sa strankama ili rad sa povjerljivim dokumentima.
Službeniku u službi u upravnim tijelima Grada Dubrovnika koji ne obavlja poslove koji obuhvaćaju rad sa strankama ili rad sa povjerljivim dokumentima može se odobriti rad na izdvojenom mjestu u opravdanim okolnostima i ako su osigurani potrebni organizacijski i tehnički uvjeti u kojima će moći obavljati zadatke u skladu s načelima i standardima rada koji se zahtijevaju u službi u upravnim tijelima Grada Dubrovnika.
Pročelnik Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, u suradnji s pročelnikom upravnog tijela u kojem je u službi službenik koji traži rad na izdvojenom mjestu, procjenjuje opravdane okolnosti za donošenje odluke za rad na izdvojenom mjestu te da li je moguće osigurati potrebne organizacijske i tehničke uvjete u kojima će moći obavljati zadatke u skladu s načelima i standardima rada koji se zahtijevaju u službi u upravnim tijelima Grada Dubrovnika.
Pročelnik upravnog tijela rješenjem odobrava službeniku rad na izdvojenom mjestu uz prethodnu suglasnost gradonačelnika ukoliko su zadovoljeni svi uvjeti.
Rješenjem se utvrđuju poslovi koje će službenik obavljati na izdvojenom mjestu i način komunikacije sa upravnim tijelom Grada Dubrovnika.
Grad Dubrovnik u pravilu osigurava potrebnu opremu za rad na izdvojenom mjestu.
Grad Dubrovnik dužan je službeniku nadoknaditi troškove nastale u obavljanju poslova na izdvojenom mjestu o čemu će se donijeti posebna odluka.
Pravilnik o izmjenam i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika.pdf
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu osmog dana od dana objave.
Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.
KLASA: 023-05/18-01/01
URBROJ: 2117/01-01-18-48
Dubrovnik, 26. rujna 2018.
Gradonačelnik
Mato Franković, v. r.
----------------------------