Službeni glasnik broj 3 - 9. ožujka 2022.Objavljeno: 03.03.22.
33. Izmjene i dopune Programa građenja komunalne infrastrukture za 2022. godinu
Na temelju članka 67. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Narodne novine", broj 68/18, 110/18 i 32/20), članka 179. Zakona o održivom gospodarenju otpadom („Narodne novine“, broj 84/21) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 9. sjednici, održanoj 8. ožujka 2022., donijelo je
Izmjene i dopune
Programa građenja komunalne
infrastrukture za 2022. godinu
Članak 1.
U Programu građenja komunalne infrastrukture za 2022. godinu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 22/21) članak 4. mijenja se i glasi:
Postojeće građevine komunalne infrastrukture koje će se rekonstruirati u ukupnom iznosu od 41.937.200,00 kuna, financirat će se iz: komunalnog doprinosa u iznosu od 1.275.000,00 kuna, fondova 26.140.100,00 kuna, proračunska sredstva u iznosu od 522.100,00 kuna te kredit u iznosu od 14.000.000,00 kuna kako slijedi:
d) Javna rasvjeta
Red.br. |
Naziv projekta |
Iznos u kunama |
1. |
MODERNIZACIJA JAVNE RASVJETE |
14.000.000,00 |
1.1. |
Izvor financiranja: kredit |
14.000.000,00 |
|
|
|
2. |
Sveukupno javna rasvjeta |
14.000.000,00 |
2.1. |
Sveukupno izvor financiranja: kredit |
14.000.000,00 |
- MODERNIZACIJA JAVNE RASVJETE - Projekt modernizacije sustava javne rasvjete Grada Dubrovnika vršiti će se na širem području Grada te će obuhvatiti 3755 zastarjelih rasvjetnih tijela energetski neučinkovitih i ekološki neprihvatljivih.
Članak 2.
U Programu građenja komunalne infrastrukture za 2022. godinu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 22/21) članak 6. mijenja se i glasi:
Ukupna sredstva za ostvarivanje ovoga Programa utvrđuju se u iznosu od 46.317.000,00 kuna.
Članak 3.
Ovaj program stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/21-09/14
URBROJ: 2117-1-09-22-06
Dubrovnik, 8. ožujka 2022.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------