Službeni glasnik broj 22 - 2. prosinca 2021.Objavljeno: 02.12.21.
162. Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje
Na temelju članka 17. stavka 1. Zakona o sustavu civilne zaštite (“Narodne novine”, broj 82/15, 118/18, 31/20 i 20/21) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 6. sjednici, održanoj 1. prosinca 2021., donijelo je
GODIŠNJI PLAN RAZVOJA SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE
NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA S FINANCIJSKIM UČINCIMA
ZA TROGODIŠNJE RAZDOBLJE
1. UVOD
Plan razvoja sustava civilne zaštite predstavlja dokument za implementaciju ciljeva iz Smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika za razdoblje od 2021. do 2024. (dalje: Smjernice) koji se iz njih prenose kako bi se konkretizirale mjere i aktivnosti te utvrdila dinamika njihovog ostvarivanja.
Planom razvoja sustava civilne zaštite utvrđuju se nositelji, suradnici, rokovi za relizaciju ciljeva u narednoj godini te projekcija s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje, odnosno do zaključenja razdoblja za koje se Smjernice usvoje.
2. AKTIVNOSTI ZA RAZVOJ SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA U 2022. GODINI
Grad Dubrovnik će, u skladu sa Smjernicama i analizom stanja sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika u 2022.godini, u narednoj godini izvršiti slijedeće aktivnosti:
1. Uskladiti Procjenu rizika od velikih nesreća
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće ili Gradonačelnik
Suradnici: Stožer civilne zaštite Grada Dubrovnika, Upravni odjel za poslove gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
2. Uskladiti Plan djelovanja civilne zaštite Grada Dubrovnika
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Suradnici: Stožer civilne zaštite Grada Dubrovnika, Upravni odjel za poslove gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
3. Osposobiti nove članove Stožera civilne zaštite Grada Dubrovnika
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Suradnici: Ministarstvo unutarnjih poslova, Služba civilne zaštite Dubrovnik
Rok izvršenja: tijekom 2022. godine
4. Kontinuirano ažurirati i popunjavati postrojbe civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: MORH
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
5. Kontinuirano usklađivati i popunjavati povjerenike i zamjenike civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: MORH
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
6. Osposobljavanje povjerenika, zamjenika i članova postrojbi civilne zaštite
Nositelj izvršenja: ovlaštena obrazovna ustanova
Suradnici: Ministarstvo unutarnjih poslova, Služba civilne zaštite Dubrovnik, Ovlaštena obrazovna ustanova
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
7. Temeljni zdravstveni pregled povjerenika, zamjenika i članova postrojbi civilne zaštite kada se za isto donese propis o načinima pretrage
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: Zdravstvena ustanova
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
8. Osigurati, za slučaj nezgode, povjerenike, zamjenike i članove postrojbi civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: Osiguravajuća kuća
Rok izvršenja: po isteku police osiguranja za prethodno razdoblje
9. Voditi evidenciju pripadnika snaga civilne zaštite na svom području:
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2022.godine
10. Donijeti Plan vježbi civilne zaštite za 2023.godinu
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Rok izvršenja: ožujak 2022.
11. Donijeti Odluku o održavanju vježbe civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Rok izvršenja: 30 do 90 dana prije početka vježbe
12. Osigurati sredstva za financiranje i opremanje operativnih snaga sustava civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Suradnici: Operativne snage civilne zaštite
Rok izvršenja: kod donošenja proračuna
13. Osigurati financijska sredstva za pozivanje, raspoređivanje, popunu, osposobljavanje, uvježbavanje, aktiviranje, mobiliziranje i djelovanje operativnih snaga civilne zaštite. Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Rok izvršenja: kod donošenja proračuna
Prijedlog proračuna za 2022 godinu:
VATROGASTVO: 23.100.000,00 kuna
― JVP Dubrovački vatrogasci : 18.800.000,00 kuna
― VZ Grada Dubrovnika: 4.300.000,00 kuna
Prijedlog proračun sustava civilne zaštite ( bez vatrogastva ):810.000,00 kuna
Potprogram: Civilna zaštita |
kn |
Materijal za higijenske potrebe |
20.000,00 |
Sitni inventar |
10.000,00 |
Službena radna I zaštitna odjeća |
20.000,00 |
Grafičke I tiskarske usluge |
20.000,00 |
Usluge inv održ |
20.000,00 |
Ostale intelektualne usluge (izrada dokumentacije) |
20.000,00 |
Osposobljavanje i zdravstveni pregledi pripadnika CZ |
50.000,00 |
Ostale naknade za rad (vježbe, mobilizacijski pozivi) |
80.000,00 |
Osiguranje pripadnika civilne zaštite |
20.000,00 |
Oprema za civilnu zaštitu |
50.000,00 |
Donacije Hrvatska gorska služba spašavanja - stanica Dubrovnik |
500.000,00 |
Ukupni proračun za sustav civilne zaštite Grada Dubrovnika za 2022. godinu: ( bez vatrogastva ) |
810.000,00 |
Red. br. |
OPIS POZICIJE |
PLANIRANO |
PLANIRANO |
PLANIRANO |
|
|
1. |
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE, POSTROJBE CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
|
|
1.1. |
Stožer civilne zaštite |
2.000,00 |
2.000,00 |
2.000,00 |
|
|
1.1.1 |
Osposobljavanje člana stožera |
2.000,00 |
2.000,00 |
2.000,00 |
|
|
1.2.. |
Postrojbe civilne zaštite |
75.000,00 |
75.000,00 |
75.000,00 |
|
|
1.2.1 |
Vježbe civilne zaštite, naknade za rad na terenu, smotriranje |
35.000,00 |
35.000,00 |
35.000,00 |
|
|
1.2.2. |
Osiguranje, zdravstveni pregled |
20.000,00 |
20.00,00 |
20.00,00 |
|
|
1.2.3. |
Opremanje postrojbi CZ osobnom i skupnom opremom |
20.000,00 |
20.000,00 |
20.000,00 |
|
|
|
UKUPNO |
77.000,00 |
77.000,00 |
77.000,00 |
|
|
2. |
VATROGASTVO |
|
|
|
|
|
2.1. |
Javna vatrogasna postrojba |
19.800.000,00 |
20.000.000,00 |
20.000.000,00 |
|
|
2.2. |
Vatrogasna zajednica i DVD-ovi |
4.300.000,00 |
4.300.000,00 |
4.300.000,00 |
|
|
|
UKUPNO |
24.100.000,00 |
24.300.000,00 |
24.300.000,00 |
|
|
3. |
SKLONIŠTA |
|
|
|
|
|
3.1. |
tekuće održavanje skloništa |
10.000,00 |
10.000,00 |
10.000,00 |
|
|
|
UKUPNO |
10.000,00 |
10.000,00 |
10.000,00 |
|
|
4. |
PRAVNE OSOBE I UDRUGE GRAĐANA KOJE SUDJELUJU U SUSTAVU CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
|
|
4.1. |
Osobna i skupna oprema za pravne osobe i udruge u sustavu civilne zaštite |
30.000,00 |
30.000,00 |
30.000,00 |
|
|
4.2. |
HGSS - Stanica Dubrovnik |
500.000,00 |
500.000,00 |
500.000,00 |
|
|
4.3. |
Gradsko društvo Crvenog križa Dubrovnik |
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
|
|
|
UKUPNO |
1.530.000,00 |
1.530.000,00 |
|
|
|
5. |
IZRADA DOKUMENTACIJE |
|
|
|
|
|
5.1. |
Izrada planske dokumentacije ( Procjena, planova, operativnih planova ) |
10.000,00 |
10.000,00 |
10.000,00 |
|
|
|
UKUPNO |
10.000,00 |
10.000,00 |
10.000,00 |
|
|
|
SVEUKUPNO ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE I VATROGASTVA |
25.727.000,00 |
25.927.000,00 |
25.927.000,00 |
|
|
KLASA: 810-01/21-01/34
URBROJ: 2117/01-09-21-03
Dubrovnik, 1. prosinca 2021.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------