Službeni glasnik broj 18. - 1. listopada 2021.Objavljeno: 01.10.21.
125. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Dubrovnika
Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/047, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20) i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 4. sjednici, održanoj 29. rujna 2021., donijelo je
ODLUKU O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE
O USTROJSTVU GRADSKE UPRAVE GRADA DUBROVNIKA
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
U Odluci o ustrojstvu gradske uprave Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 17/17 i 6/20) članak 10. mijenja se i glasi:
„Grad ima sljedeća upravna tijela:
1. Upravni odjel za poslove gradonačelnika
2. Upravni odjel za kulturu i baštinu
3. Upravni odjel za proračun, financije i naplatu
4. Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more
5. Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo
6. Upravni odjel za izgradnju i upravljanjem projektima
7. Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
8. Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove
9. Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša
10. Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu
11. Upravni odjel za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju
12. Služba Gradskog vijeća
13. Služba za unutarnju reviziju.“
Članak 2.
Članak 11. mijenja se i glasi:
„Upravni odjel za poslove gradonačelnika obavlja sljedeće poslove:
― koordinacija rada i delegiranje zadaća pročelnika upravnih tijela u cilju pravovremenog i potpunog izvršenja poslova i zadaća;
― stručni i organizacijski poslovi za potrebe gradonačelnika i zamjenika/ce, usklađivanje njihovih obveza prema građanima, trgovačkim društvima, ustanovama, udrugama, organizacijama te državnim i drugim tijelima;
― stručni i administrativni poslovi za potrebe gradonačelnika, zamjenika/ce i radnih tijela gradonačelnika;
― poslovi izrade prijedloga zaključaka i drugih akata koje donosi gradonačelnik, u slučajevima kada pripremanje takvih akata ne spada u nadležnost drugih upravnih tijela;
― koordiniranje izrade i normativna obrada akata koje upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku te vođenje evidencije akata gradonačelnika;
― izvještavanje javnosti o radu gradonačelnika i gradske uprave, medijsko praćenje rada gradske uprave, informiranje javnosti o radu gradske uprave putem internetskog portala i društvenih mreža, priprema i provedba medijskih kampanja i događanja vezanih za rad i program gradske uprave, koordiniranje odnosa s javnošću gradonačelnika i upravnih odjela, analiza medijskih objava;
― izrada elektroničkih vizualnih rješenja za promotivne aktivnosti Grada, poslovi koordinacije promotivnih i edukacijskih aktivnosti Grada, poslovi u vezi s izradom vizualnog identiteta i razvojem koncepcije brandinga Grada,
― obavljanje poslova protokola prilikom službenih i svečanih susreta gradonačelnika i drugih gradskih dužnosnika s predstavnicima države, županija i gradova, institucija i ustanova, stranih i domaćih uzvanika Grada;
― organiziranje obilježavanja nacionalnih blagdana i obljetnica Grada;
― suradnja s trgovačkim društvima, institucijama i ustanovama kojima je Grad vlasnik ili osnivač na području odnosa s javnošću i protokola, te na organizaciji većih javnih događanja;
― poslovi koji su u funkciji ostvarivanja suradnje upravnih tijela Grada s državnim tijelima, medijima, ustanovama, udrugama i građanima;
― poslovi zaštite od požara i elementarnih nepogoda, civilne zaštite
― poslovi izrade procjena ugroženosti i zaštite stanovništva;
― poslovi zaštite na radu
― koordiniranje djelovanja operativnih snaga sustava civilne zaštite namijenjenih provođenju mjera civilne zaštite,
― razvijanje socijalnog partnerstva Grada i sindikata koji djeluje u gradskoj upravi;
― primanje pritužbi i predstavki građana na rad gradskih tijela, vođenje brige o pravovremenom postupanju i njihovom rješavanju;
― poslovi po propisima o pravu na pristup informacijama;
― održavanje i vođenje brige o informacijskom sustavu upravnih tijela Grada
― izrada i održavanje informatičkih sustava i skrb o integraciji novih informatičkih sustava u jedinstveni sustav Grada;
― projektiranje, izrada i održavanje informatičkih aplikacija za potrebe Gradske uprave;
― skrb o sigurnosti cjelokupnog sustava, posebice podataka, ustroja, sigurnosnog spremanja i pohrane;
― savjetodavni poslovi iz područja prava, medija i kulture;
― poslovi kontrole i nadziranja rada trgovačkih društava u vlasništvu Grada te vođenja registra poslovnih udjela Grada u trgovačkim društvima;
― izrada osvrta na izvještaje o poslovanju trgovačkih društava i prijedloga odluka za skupštine trgovačkih društava;
― ocjena financijskih izvještaja trgovačkih društava i organiziranosti trgovačkih društava te predlaganje mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja;
― vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Grada;
― vođenje evidencije o korištenju službenih vozila Grada
― vođenje evidencije o službenim putovanjima službenika;
― drugi poslovi određeni posebnim zakonom, drugim propisima te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.“
Članak 3.
Iza članka 11. dodaje se novi članak 11a. koji glasi:
„Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove obavlja sljedeće poslove:
― ustroj i vođenje registra svih nekretnina u vlasništvu i suvlasništvu Grada te s pravom korištenja Grada;
― ustroj i vođenje registra stvarnih prava;
― svi imovinskopravni poslovi glede nekretnina u vlasništvu Grada kada god je to potrebno, a posebno radi stjecanja nekretnina u vlasništvo Grada, radi pripreme zemljišta za gradnju i drugo ulaganje;
― gospodarenje i upravljanje stambenim prostorima u vlasništvu Grada;
― gospodarenje i upravljanje poslovnim prostorima i ostalim prostorom u vlasništvu Grada;
― gospodarenje i upravljanje zemljištem, koje nije javna površina, u vlasništvu Grada;
― sudjelovanje u gospodarenju i upravljanju javnim površinama u vlasništvu Grada;
― priprema nacrta akata kojima se uređuje gospodarenje nekretninama, najam gradskih stanova, zakup poslovnih i ostalih prostora i zakup javnih površina te provođenje postupaka za dodjelu stambenog, poslovnog i ostalog prostora, zemljišta i javnih površina na korištenje u skladu sa zakonom i Statutom te drugim aktima Grada;
― zastupanje Grada po punomoći gradonačelnika u postupcima pred sudovima, javnim bilježnicima te nadležnim upravnim tijelima i tijelima s javnim ovlastima;
― vođenje evidencije sudskih postupaka;
― organiziranje i provođenje postupaka jednostavne i javne nabave roba, radova i usluga za potrebe Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela;
― organiziranje i provođenje postupaka središnje nabave za ustanove i pravne osobe u vlasništvu Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela
― pripremanje očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima;
― prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada za tekuću godinu te njegovih izmjena i dopuna, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima za nabavu roba, radova i usluga te izrada godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela;
― izrada prijedloga općih i pojedinačnih upravnih i drugih akata radno-pravne naravi za sve službenike i namještenike Grada i vođenje brige o svrsishodnom upravljanju ljudskim resursima;
― vođenje brige i poduzimanje mjera za stručno osposobljavanje službenika i namještenika, u skladu sa zakonom;
― poslovi zaštite osobnih podataka;
― opskrba upravnih tijela uredskim materijalom, namještajem, stručnom literaturom, drugim potrošnim materijalom i priborom, sitnim inventarom i drugim tehničkim potrepštinama;
― nabava i održavanje motornih vozila;
― rukovanje telefonskom centralom te skrb o vratarskoj i čuvarskoj službi;
― održavanje i vođenje brige o uredskim prostorima, instalacijama, opremi i uređajima neophodnim za rad gradske uprave;
― poslovi uredskog poslovanja, otpreme pošte, poslovi arhive te kurirski poslovi;
― suradnja s državnim i drugim tijelima, upravnim tijelima Grada te pravnim osobama u obavljanju poslova iz ovog članka.“
Članak 4.
U članku 12. stavku 1. iza alineje 9. dodaje se nova alineja:
― provođenje projekata Dubrovačka kartica sukladno odlukama Gradskog vijeća i gradonačelnika;
Članak 5.
Članak 16. briše se.
Članak 6.
U članku 20. stavku 1. , iza alineje 9. dodaju se dvije nove alineje:
― vođenje neupravnih postupaka iz područja prostornog planiranja i zaštite okoliša;
― suradnja s organizacijama civilnog društva iz područja zaštite okoliša i prirode te urbanizma i prostornog planiranja;
Članak 7.
Članak 21. mijenja se i glasi:
„Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu obavlja sljedeće poslove:
― ugovaranje i nadzor nad provođenjem radova održavanja komunalne infrastrukture, koji obuhvaćaju: održavanje čistoće, održavanje javnih površina (zelenih površina, dječjih igrališta, trgova, parkova, pješačkih staza i pješačkih zona, javnih fontana i javnih zahoda, održavanje javne rasvjete, javnih satova i groblja);
― održavanje i saniranje ogradnih zidova u vlasništvu Grada Dubrovnika, a koji graniče s javnim površinama
― ugovaranje i nadzor nad obavljanjem poslova dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije na području Grada;
― koordiniranje poslova opskrbe stanovništva i gospodarstva pitkom vodom te koordiniranje poslova odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda;
― suradnja u održavanju čistoće, prikupljanju, uklanjanju i zbrinjavanju komunalnog i ostalog krutog i tekućeg otpada;
― suradnja u neškodljivom uklanjanju i zbrinjavanju strvina i otpada životinjskog i biljnog podrijetla;
― reguliranje rada tržnica;
― briga o održavanju groblja i prijevozu pokojnika;
― održavanje javne rasvjete;
― briga o prigodnom blagdanskom ukrašavanju i osvjetljavanju Grada;
― briga o opskrbi trgovina i građana unutar povijesne jezgre Grada posebnim vozilima;
― održavanje spomenika i spomen-obilježja s posebnim naglaskom na Domovinski rat;
― kontrola sustava vatrogastva;
― suradnja u održavanju javne hidrantske mreže i vatrogasnih putova;
― briga o označavanju naselja, ulica, obala, trgova i zgrada;
― hranjenje gradskih golubova i labudova;
― izrada općih i drugih akata o komunalnom redu;
― poslovi komunalnog redarstva i ostali poslovi nadzora;
― priprema i provođenje planova malih komunalnih akcija;
― priprema nacrta temeljnih akata gradskih kotareva i mjesnih odbora i praćenje njihove usklađenosti sa zakonom i Statutom Grada;
― pružanje stručne pomoći i vođenje zapisnika sa sjednica vijeća i zborova građana te dostavljanju donesenih akata;
― priprema godišnjih programa gradskih kotareva i mjesnih odbora, u suradnji s upravnim tijelima Grada;
― obavljanje stručnih i administrativnih poslova u provedbi izbora za članove vijeća gradskih kotareva i mjesnih odbora;
― davanje koncesija i sklapanje pisanih ugovora za obavljanje komunalnih djelatnosti sukladno zakonu;
― utvrđivanje, naplata i ovrha komunalnog doprinosa, komunalne naknade, spomeničke rente, naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru i vođenje evidencije o donesenim rješenjima o izvedenom stanju i odbijenim zahtjevima;
― priprema i predlaganje mjera za unapređenje stanja u prometu;
― vođenje jedinstvene baze podataka o nerazvrstanim cestama;
― obavljanje potrebnih radnji sukladno zakonu radi upisa nerazvrstanih cesta u vlasništvo Grada;
― održavanje nerazvrstanih cesta, te javnih prometnih površina i dijelova javnih cesta koje prolaze kroz naselja na području Grada;
― održavanje objekata prometa u mirovanju;
― održavanje oborinske odvodnje;
― održavanje autobusnih postaja;
― izdavanje uvjeta i potvrda na projekte iz djelokruga prometa;
― izdavanje uvjeta i potvrda na projekte iz djelokruga oborinske odvodnje;
― tehnički pregledi iz djelokruga za koji se izdaju uvjeti i potvrde;
― provedba postupka izdavanja rješenja i dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza;
― poslovi prometnog redarstva: nadzor nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, upravljanje prometom te premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila sukladno zakonu (ovo su navedeni poslovi prometnog redarstva po Zakonu o sigurnosti prometa na cestama);
― donošenje prvostupanjskih rješenja u predmetima iz nadležnosti upravnog odjela
― suradnja s državnim i drugim tijelima, upravnim tijelima Grada te pravnim osobama u obavljanju poslova iz ovog članka
― obavljanje i drugih poslova određenih posebnim zakonom, drugim propisima te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.“
Članak 8.
U članku 22. u stavku 1. mijenja se riječ „Europske“ i sada glasi „europske“ te se mijenja alineja 1. i sada glasi:
― poslovi vezani uz pripremu i prijavu projekata te izradu potrebne dokumentacije za prijavu projekata financiranih iz sredstava državnog proračuna i fondova Europske unije;
Članak 9.
U članku 37. u stavku 1. mijenja se riječ „Europske“ i sada glasi „europske“.
II. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 10.
Upravni odjel za poslove gradonačelnika s danom stupanja na snagu ove Odluke nastavlja rad s djelokrugom utvrđenim ovom Odlukom pod istim nazivom, Upravni odjel za poslove gradonačelnika.
Članak 11.
Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove preuzima dio poslova koje je do stupanja na snagu ove Odluke bio u djelokrugu rada Upravnog odjela za poslove gradonačelnika te će obavljati rad s djelokrugom određenim ovom odlukom, te preuzima i službenike i namještenike koji su na dan stupanja na snagu ove Odluke zatečeni na preuzetim poslovima, te prava, obveze i dokumentaciju u vezi s preuzetim poslovima.
Članak 12.
Danom stupanja na snagu ove Odluke ukida se Upravni odjel za promet.
Članak 13.
Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu preuzimanjem poslova ukinutog Upravnog odjela za promet će obavljati rad s djelokrugom određenim ovom odlukom te preuzima i službenike koji su na dan stupanja na snagu ove Odluke zatečeni na radu na preuzetim poslovima, te prava, obveze i dokumentaciju u svezi s preuzetim poslovima.
Članak 14.
Upravni odjel za kulturu i baštinu, Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša i Upravni odjel za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju nastavljaju s radom s već utvrđenim djelokrugom i pod istim nazivom, te na dan stupanja na snagu ove Odluke nastavljaju s radom i s djelokrugom koji je proširen s ovom Odlukom.
Članak 15.
Upravnom odjelu za proračun, financije i naplatu, Upravnom odjelu za turizam, gospodarstvo i more, Upravnom odjelu za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje projektima, Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, Službi Gradskog vijeća i Službi za unutarnju reviziju ne mijenja se djelokrug rada i nastavljaju s radom s već utvrđenim djelokrugom i pod istim nazivom.
Članak 16.
Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada treba se donijeti u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Do donošenja Pravilnika o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada i rasporeda na radna mjesta prema novom pravilniku, preuzeti službenici iz članka 11. i 13. ove Odluke obavljaju poslove koje su do tada obavljali, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika upravnog tijela koji ih je preuzeo, a pravo na plaću i ostala prava iz službe ostvaruju prema dotadašnjim rješenjima.
Članak 17.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“, a primjenjuje se od 20. listopada 2021.
KLASA: 011-01/17-01/03
URBROJ: 2117/01-09-21-09
Dubrovnik, 29. rujna 2021.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
-------------------------------------------