Službeni glasnik broj 16 - 12. srpnja 2018.Objavljeno: 18.08.18.
131. Godišnji plan razvoja sustava Civilne zaštite s financijskim učincima za četverogodišnje razdoblje
Temeljem članka 17, stavak 1. Zakona o sustavu civilne zaštite (NN RH 82/15), članka 32. Statuta Grada Dubrovnika (Službeni glasnik Grada Dubrovnika broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika je na 7. sjednici, održanoj 18. i 19. prosinca 2017., donijelo je
GODIŠNJI PLAN RAZVOJA SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE
NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA
SA FINANCIJSKIM UČINCIMA ZA ČETVOROGODIŠNJE RAZDOBLJE
Plan razvoja sustava civilne zaštite predstavlja dokument za implementaciju ciljeva iz Smjernica koji se u njih prenose kako bi se konkretizirale mjere i aktivnosti te utvrdila dinamika njihovog ostvarivanja.
Planom razvoja sustava civilne zaštite utvrđuju se rokovi za realizaciju ciljeva u narednoj godini te projekcija s financijskim učincima za četvorogodišnje razdoblje, odnosno do zaključenja ciklusa/razdoblja za koje se Smjernice usvajaju.
U skladu s Smjernicama i analizom stanja sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika u 2017. godini, utvrđuje se godišnji plan aktivnosti za 2018. godinu.
Tijekom 2018. godine potrebno je:
1. Izraditi Procjenu rizika sukladno zakonskim obvezama i usvojiti je na Gradskom vijeću
ROK IZVRŠENJA: ožujak/ travanj 2018. godine
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA. Stožer CZ -Radna skupina za izradu i praćenje izrade Procjene rizika
NAPOMENA Prema Odluci gradonačelnika usvaja Gradsko vijeće
2. Izrada Plana djelovanja civilne zaštite
ROK IZVRŠENJA: studeni 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA
NAPOMENA
3. Donijeti plan vježbi civilne zaštite za 2018. godinu;
ROK IZVRŠENJA: ožujak 2018. godine
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Stožer CZ i operativne snage CZ
NAPOMENA
4. Održati vježbe civilne zaštite prema planu vježbi za 2018.g.
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Stožer CZ i operativne snage CZ te PUZS-a Dubrovnik
NAPOMENA prema planu vježbi u 2018.g.
5. Izvršiti revidiranje i popunu postrojbi civilne zaštite novim pripadnicima;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Upravni odjel za poslove Gradonačelnika – civilna zaštita
SURADNJA Stožer CZ Grada , Ured za poslove obrane te PUZS-a Dubrovnik
NAPOMENA U skladu s Procjenom rizika
6. Nastaviti sa opremanjem (osobnom i skupnom opremom) postrojbi civilne zaštite, operativnih snaga te pravnih osoba i udruga u sustavu civilne zaštite;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Upravni odjel za poslove Gradonačelnika – civilna zaštita
SURADNJA Stožer CZ Grada, operativne snage CZ
NAPOMENA U skladu s Procjenom rizika
7. Osigurati pripadnike postrojbi civilne zaštite Grada Dubrovnika
ROK IZVRŠENJA: studeni 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Upravni odjel za poslove Gradonačelnika – civilna zaštita
SURADNJA Osiguravajuća kuća
NAPOMENA U skladu s Procjenom rizika i popuni pripadnika
8. Nakon izrade Procjene rizika donijeti Smjernice i godišnji plan za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika za četverogodišnje razdoblje, te Analizu stanja i razvoja sustava CZ
ROK IZVRŠENJA: studeni/ prosinac 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Stožer CZ Grada, operativne snage CZ
NAPOMENA U skladu s Procjenom rizika usvaja Gradsko vijeće Grada na prijedlog gradonačelnika
9. Izvršiti obrazovanje članova Stožera civilne zaštite
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA gradonačelnik, Stožer CZ Grada
SURADNJA Područnim uredom za zaštitu i spašavanje Dubrovnik
NAPOMENA Pravne osobe sa ovlaštenjem DUZS-a ili DUZS
10. Potpisati Ugovore i Sporazume sa udrugama značajnim za sustav civilne zaštite i volonterskim udrugama o suradnji u slučaju katastrofa i velikih nesreća;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Stožer CZ Grada, Udruge i volonteri na području Grada
NAPOMENA U skladu s Procjenom rizika
11. Sufinancirati programske aktivnosti pravnih osoba koje nisu obuhvaćene Odlukom o pravnim osobama od posebnog interesa za sustav civilne zaštite, a koje se zaštitom i spašavanjem bave u svojoj redovitoj djelatnosti (Hrvatska gorska služba spašavanja – Stanica Dubrovnik, Društvo crvenog križa-Dubrovnik), kao i onih kojima zaštita i spašavanje nisu redovna djelatnost;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Hrvatska gorska služba spašavanja – Stanica Dubrovnik, Društvo
crvenog križa-Dubrovnik
NAPOMENA prema projektima i aktivnostima pravnih osoba
12. Izvršiti tehničku kontrolu i nastaviti provoditi tekuće održavanje skloništa;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Upravni odjel za poslove Gradonačelnika – civilna zaštita
SURADNJA Uravni odjel za nekretnine, pravna osoba sa ovlašćenjem
NAPOMENA
13. Postupati po Programu aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara na području Grada Dubrovnika za 2018.godinu te poduzimati preventivno-planske aktivnosti za reagiranje u slučaju izvanrednih događaja uzrokovanim nepovoljnim vremenskim uvjetima u zimskom razdoblju;
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA gradonačelnik
SURADNJA Stožer CZ Grada , Operativne snage Upravni odjel za poslove Gradonačelnika – civilna zaštita
NAPOMENA Prema programu aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od
požara i ugrozi
14. Aktivno sudjelovati u radu Platforme hrvatskih gradova i županija za smanjenje rizika od katastrofa.
ROK IZVRŠENJA: tijekom 2018.g.
NOSITELJ IZVRŠENJA Gradonačelnik
SURADNJA Platforme hrvatskih gradova i županija za smanjenje rizika od katastrofa.
NAPOMENA Prema planu rada Platform
U tablici 1.i 1.1 dan je prikaz izvoda iz prijedloga proračuna i aktivnosti sustava civilne zaštite za 2018. godinu.
U tablici 2. dana je projekcija sustava civilne zaštite s financijskim učincima za četvorogodišnje razdoblje (2018. god. – 2021. god.)
Tablica 1. Aktivnosti sustava civilne zaštite za narednu 2018. godinu
Prijedlog proračuna za 2018.godinu:
VATROGASTVO: 21.785.000,00 kn
- JVP Dubrovački vatrogasci : 19.200.000,00 kn
- VZ Grada Dubrovnika: 2.585.000,00 kn
- Prijedlog proračun sustava civilne zaštite ( bez vatrogastva ): 660.000,00 kn
Potprogram: Civilna zaštita i Potprogram: Zaštita i spašavanje |
660.000,00 kn |
Oprema za civilnu zaštitu (Oprema, odjeća postrojbi opće i specijalističke namjene CZ – a Grada Dubrovnika, Osobna i skupna oprema za pravne osobe i udruge u sustavu CZ - operativnih snaga Sitni inventar
Naknade za rad na terenu, tečajevi, obuka i stručni ispiti, troškovi osiguranja i zdravstvenog pregleda, vježbe –Stožer CZ
|
90.000,00 kn
60.000,00 kn |
Izrada dokumentacije ( Procjene i Planovi ) |
120.000,00 kn |
Ostale naknade za rad |
20.000,00 kn |
Usluge tekućeg i tehničkog održavanja skloništa
|
80.000,00 kn |
Ostale nespomenute usluge
|
40.000,00 kn |
Tekuće donacije Hrvatska gorska služba spašavanja - stanica Dubrovnik |
250.000,00 kn |
Ukupni proračun za sustav civilne zaštite Grada Dubrovnika za 2018. godinu: ( bez vatrogasva ) |
660.000,00 kn |
|
PRIJEDLOG PLANA FINANCIJSKIH SREDSTAVA ZA ORGANIZACIJU I RAZVOJ SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE I VATROGASTVA U RAZDOBLJU 2018. DO 2021. GODINE |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
|||||||||
Red. br. |
OPIS POZICIJE |
|
PLANIRANO |
PLANIRANO |
PLANIRANO |
PLANIRANO |
|||
1. |
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE, POSTROJBE CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
|
|
|||
1.1. |
Stožer civilne zaštite |
|
60.000,00 |
60.000,00 |
60.000,00 |
60.000,00 |
|||
1.1.1. |
Stručno usavršavanje i osposobljavanje članova Stožera |
|
2.000,00 |
2.000,00 |
2.000,00 |
2.000,00 |
|||
1.1.2 |
Vježbe civilne zaštite, naknade za rad na terenu– osiguranje, zdravstveni pregled |
|
18.000,00 |
18.000,00 |
18.000,00 |
18.000,00 |
|||
1.1.3. |
Ostale nespomenute usluge |
|
40.000,00 |
40.000,00 |
40.000,00 |
40.00,00 |
|||
1.2.. |
Postrojbe civilne zaštite |
|
90.000,00 |
90.000,00 |
90.000,00 |
90.000,00 |
|||
1.2.1. |
Opremanje postrojbi CZ osobnom i skupnom opremom |
|
90.000,00 |
90.000,00 |
90.000,00 |
90.000,00 |
|||
|
UKUPNO |
|
150.000,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
150.000,00 |
|||
2. |
VATROGASTVO |
|
|
|
|
|
|||
2.1. |
Javna vatrogasna postrojba |
|
19.200.000,00 |
20.000.000,00 |
20.000.000,00 |
- |
|||
2.2. |
Vatrogasna zajednica i DVD-ovi |
|
2.585.000,00 |
2.650.000,00 |
2.650.000,00 |
- |
|||
|
UKUPNO |
|
21.785.000,00 |
22.650.000,00 |
22.650.000,00 |
- |
|||
3. |
SKLONIŠTA |
|
|
|
|
|
|||
3.1. |
tekuće održavanje skloništa |
|
80.000,00 |
80.000,00 |
80.000,00 |
80.000,00 |
|||
|
UKUPNO |
|
80.000,00 |
80.000,00 |
80.000,00 |
80.000,00 |
|||
4. |
PRAVNE OSOBE I UDRUGE GRAĐANA KOJE SUDJELUJU U SUSTAVU CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
|
|
|||
4.1. |
Oobna i skupna oprema za pravne osobe i udruge u sustavu civilne zaštite |
|
60.000,00 |
60.000,00 |
60.000,00 |
60.000,00 |
|||
4.2. |
HGSS - Stanica Dubrovnik |
|
250.000,00 |
250.000,00 |
250.000,00 |
250.000,00 |
|||
4.3. |
Gradsko društvo Crvenog križa Dubrovnik |
|
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
|||
|
UKUPNO |
|
1.280.000,00 |
1.300.000,00 |
1.300.000,00 |
1.300.000,00 |
|||
5. |
IZRADA DOKUMENTACIJE |
|
|
|
|
|
|||
5.1. |
Izrada planske dokumentacije ( Procjena, planova, operativnih planova ) |
|
120.000,00 |
120.000,00 |
120.000,00 |
120.000,00 |
|||
|
UKUPNO |
|
120.000,00 |
120.000,00 |
120.000,00 |
120.000,00 |
|||
|
SVEUKUPNO ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE I VATROGASTVA |
|
23.415.000,00 |
24.300.000,00 |
24.300.000,00 |
1.650.000,00 Bez vatrogastva |
|||
KLASA: 214-01/17-01/19
URBROJ: 2117/01-09-17-2
Dubrovnik, 18. i 19. prosinca 2017.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------