Službeni glasnik broj 15 - 11. prosinca 2019.Objavljeno: 11.12.19.
180. Godišnji plan razvoja civilne zaštite na području Grada Dubrovnika s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje
Na temelju članka 17. stavka 1. podstavka 3. Zakona o sustavu civilne zaštite (“Narodne novine”, broj 82/15 i 118/18) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 26. sjednici, održanoj 10. prosinca 2019., donijelo je
GODIŠNJI PLAN RAZVOJA SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE
NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA S FINANCIJSKIM UČINCIMA
ZA RAZDOBLJE 2020. - 2021.
1. UVOD
Plan razvoja sustava civilne zaštite predstavlja dokument za implementaciju ciljeva iz Smjernica koji se iz njih prenose kako bi se konkretizirale mjere i aktivnosti te utvrdila dinamika njihovog ostvarivanja.
Planom razvoja sustava civilne zaštite utvrđuju se nositelji, suradnici, rokovi za relizaciju ciljeva u narednoj godini te projekcija s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje, odnosno do zaključenja razdoblja za koje se Smjernice usvoje.
2. AKTIVNOSTI ZA RAZVOJ SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA U 2020. GODINI
Grad Dubrovnik će, u skladu sa Smjernicama i analizom stanja sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika u 2019.godini, u narednoj godini izvršiti slijedeće aktivnosti:
1. Uskladiti Procjenu rizika od velikih nesreća
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Suradnici: Stožer civilne zaštite Grada Dubrovnika, Upravni odjel za poslove gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
2. Uskladiti Plan djelovanja civilne zaštite Grada Dubrovnika
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Suradnici: Stožer civilne zaštite Grada Dubrovnika, Upravni odjel za poslove gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
3. Osposobiti preostalog člana Stožera civilne zaštite Grada Dubrovnika
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Suradnici: Ministarstvo unutarnjih poslova, Služba civilne zaštite Dubrovnik
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
4. Kontinuirano ažurirati i popunjavati postrojbe civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: MORH, Područni odsjek za poslove obrane Dubrovnik
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
5. Kontinuirano usklađivati i popunjavati povjerenike i zamjenike civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: MORH, Područni odsjek za poslove obrane Dubrovnik
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
6. Osposobljavanje povjerenika, zamjenika i članova postrojbi civilne zaštite
Nositelj izvršenja: ovlaštena obrazovna ustanova
Suradnici: Ministarstvo unutarnjih poslova, Služba civilne zaštite Dubrovnik, Ovlaštena obrazovna ustanova
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
7. Temeljni zdravstveni pregled povjerenika, zamjenika i članova postrojbi civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: Zdravstvena ustanova
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
8. Osigurati, za slučaj nezgode, povjerenike, zamjenike i članove postrojbi civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: Osiguravajuća kuća
Rok izvršenja: po isteku police osiguranja za prethodno razdoblje
9. Zadužiti povjerenike, zamjenike i članove postrojbi civilne zaštite osobnom opremom
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika:
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
10. Provesti smotru operativnih snaga civilne zaštite Grada Dubrovnika
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Suradnici: Operativne snage civilne zaštite Grada Dubrovnika
Rok izvršenja: 01.ožujka 2020. (Dan civilne zaštite)
11. Voditi evidenciju pripadnika snaga civilne zaštite na svom području:
Nositelj izvršenja: Upravni odjel za poslove Gradonačelnika
Rok izvršenja: tijekom 2020.godine
12. Donijeti Plan vježbi civilne zaštite za 2021.godinu
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Rok izvršenja: ožujak 2020.
13. Donijeti Odluku o održavanju vježbe civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Gradonačelnik
Rok izvršenja: 30 do 90 dana prije početka vježbe
14. Osigurati sredstva za financiranje i opremanje operativnih snaga sustava civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Suradnici: Operativne snage civilne zaštite
Rok izvršenja: kod donošenja proračuna
15. Osigurati financijska sredstva za pozivanje, raspoređivanje, popunu,
osposobljavanje, uvježbavanje, aktiviranje, mobiliziranje i djelovanje operativnih
snaga civilne zaštite sukladno Smjernicama i Godišnjem planu razvoja sustava
civilne zaštite
Nositelj izvršenja: Gradsko vijeće
Rok izvršenja: kod donošenja proračuna
Prijedlog proračuna za 2020.godinu:
VATROGASTVO: 24.100.000,00 kuna
― JVP Dubrovački vatrogasci : 19.800.000,00 kuna
― VZ Grada Dubrovnika: 4.300.000,00 kuna
Prijedlog proračun sustava civilne zaštite ( bez vatrogastva ):705.000,00 kuna
Potprogram: Civilna zaštita |
kn |
Usluge tekućeg održavanja skloništa |
Kn: 10.000,00 |
Ostale intelektualne usluge (izrada dokumentacije) |
Kn: 10.000,00 |
Osposobljavanje i zdravstveni pregledi pripadnika CZ |
Kn: 80.000,00 |
Ostale naknade za rad (vježbe, mobilizacijski pozivi) |
Kn: 35.000,00 |
Osiguranje pripadnika civilne zaštite |
Kn: 20.000,00 |
Oprema za civilnu zaštitu |
Kn: 50.000,00 |
Tekuće donacije Hrvatska gorska služba spašavanja - stanica Dubrovnik |
Kn: 500.000,00 |
Ukupni proračun za sustav civilne zaštite Grada Dubrovnika za 2020. godinu: ( bez vatrogastva ) |
Kn:705.000,00 |
Red. br. |
OPIS POZICIJE |
|
PLANIRANO |
PLANIRANO |
1. |
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE, POSTROJBE CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
1.1. |
Stožer civilne zaštite |
|
2.000,00 |
2.000,00 |
1.1.1 |
Osposobljavanje člana stožera |
|
2.000,00 |
2.000,00 |
1.2.. |
Postrojbe civilne zaštite |
|
75.000,00 |
75.000,00 |
1.2.1 |
Vježbe civilne zaštite, naknade za rad na terenu, smotriranje |
|
35.000,00 |
35.000,00 |
1.2.2. |
Osiguranje, zdravstveni pregled |
|
20.000,00 |
20.00,00 |
1.2.3. |
Opremanje postrojbi CZ osobnom i skupnom opremom |
|
20.000,00 |
20.000,00 |
|
UKUPNO |
|
77.000,00 |
77.000,00 |
2. |
VATROGASTVO |
|
|
|
2.1. |
Javna vatrogasna postrojba |
|
19.800.000,00 |
20.000.000,00 |
2.2. |
Vatrogasna zajednica i DVD-ovi |
|
4.300.000,00 |
4.300.000,00 |
|
UKUPNO |
|
24.100.000,00 |
24.300.000,00 |
3. |
SKLONIŠTA |
|
|
|
3.1. |
tekuće održavanje skloništa |
|
10.000,00 |
10.000,00 |
|
UKUPNO |
|
10.000,00 |
10.000,00 |
4. |
PRAVNE OSOBE I UDRUGE GRAĐANA KOJE SUDJELUJU U SUSTAVU CIVILNE ZAŠTITE |
|
|
|
4.1. |
Osobna i skupna oprema za pravne osobe i udruge u sustavu civilne zaštite |
|
30.000,00 |
30.000,00 |
4.2. |
HGSS - Stanica Dubrovnik |
|
500.000,00 |
500.000,00 |
4.3. |
Gradsko društvo Crvenog križa Dubrovnik |
|
1.000.000,00 |
1.000.000,00 |
|
UKUPNO |
|
1.530.000,00 |
1.530.000,00 |
5. |
IZRADA DOKUMENTACIJE |
|
|
|
5.1. |
Izrada planske dokumentacije ( Procjena, planova, operativnih planova ) |
|
10.000,00 |
10.000,00 |
|
UKUPNO |
|
10.000,00 |
10.000,00 |
|
SVEUKUPNO ZA SUSTAV CIVILNE ZAŠTITE I VATROGASTVA |
|
25.727.000,00 |
25.927.000,00 |
KLASA: 810-01/19-02/16
URBROJ: 2117/01-09-19-3
Dubrovnik, 10. prosinca 2019.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr.sc. Marko Potrebica, v. r.
------------------------------------------------